Klientský servis
- poradenství ve všech oblastech pojišťovnictví
- identifikace plateb od pojišťovny (přeplatek pojistného, výplata pojistného plnění za pojistné události atd.)
- upozornění klientů na prodlení plateb pojistného
- vypracování koncepce pojištění k maximální pojistné ochraně proti škodám, které mohou ohrozit majetek a činnosti klienta
- rozbor a posouzení stávajícího pojištění klienta
- vypracování podkladů pro nabídku pojištění, které zadáváme jednotlivým pojišťovnám
- vytváření konkurenčního prostředí mezi pojišťovnami s cílem dosažení kvalitní a ekonomicky únosné pojistné ochrany klienta
- posouzení nabídek pojišťoven pro klienta, aby získal informace o výhodách a nevýhodách jednotlivých nabídek
- odborný dozor nad uzavřenou smlouvou, včetně provádění aktuálních dodatků a případných změn dle potřeb klienta
- zajišťování zprostředkování korespondence mezi klientem, naší společností a pojišťovnami
- v případě nutnosti nebo přání klienta rozložení pojišťovaného majetku do více pojišťovacích ústavů
- aktualizovaný průzkum pojistného trhu s ohledem na uzavřené pojištění
- právní a poradenská pomoc v komunikaci s pojišťovnou - náhrada škody z dopravní nehody, náhrada škody na zdraví